Canon PowerShot SX160 IS digitális fényképezőgép adatlap


Ha nem tiszta, hogy mi mit jelent, akkor olvasd el az adatlapokról szóló cikkünket!
Kategóriakompakt
Váz jellege
Felbontások4608 × 3456, 4608 × 2592, 4608 × 3072
Képarány4:3, 16:9, 3:2
Érzékelőlapka pixelszáma16,4 Megapixel
Érzékelőlapka mérete1/2,3"
Érzékelőlapka típusaCCD
Effektív pixelek száma16,0 Megapixel
SzínszűrőG-R-G-B
Érzékelőlapka gyártója
Érzékenységauto / 100 / 200 / 400 / 800 / 1600
Zoom28 - 448 mm (16x)
Digitális zoomvan (4x), Digitális telekonverter
Automatikus élességállításigen
Kézi élességállítás módjavan
Élességállítás módjakontraszt érzékelő TTL középső fókuszponttal, arcfelismerés
Közelpont normál élességállításnál50 cm
Közelpont makro módban1 cm
Fehéregyensúly állítás5 előre beállított, automatikus, kézi,
Fényerőf/3,5 - f/5,9
Legszűkebb blendenincs adat
B záridőnem
Leghosszabb záridő15 mp
Legrövidebb záridő1/3200 mp
Beépített vakuigen, felpattanó
Vaku hatótávolsága (v. kulcsszáma)
Külső vakucsatlakozás fajtájanincs
VakumódokAuto, derítés, vörösszem csökkentő, ki, hosszú szinkron,
Expozíció korrekció± 2 blendeérték 1/3 blendénként
Fénymérésszpot, kiértékelő, középpontosan súlyozott átlag,
Blende előválasztásvan, teljes manuális is
Záridő előválasztásvan, teljes manuális is
Szűrőméret mm
Adapter szükséges az előtétlencséhezigen
Sorozatfelvételigen (0,8 kép/mp, vagy 0,5 kép/mp folymatos AF-szal)
Videó maximális felbontása1280×720 kép/mp, H.264 (MOV), sztereó hangfelvétel
Egyéb videó formátumok640×480 30 kép/mp
Videó maximális hossza4 GB (HD: 29 perc, SD 60 perc)
Automatikus sorozatok
Távirányító
Állványmenetvan
Időzítő2, 10 mp és egyedi beállítás
Időzítő sorozatfelvételnincs
Videó kimenetvan (kompozit és HDMI)
Belső memórianincs MB
Memóriabővítés jellegeSD/SDHC/SDXC
A géphez mellékelt memórianincs adat
Veszteségmentes formátum
Tömörített formátumJPEG (Exif 2.3)
Tömörítési fokokSuperFine, Fine
Keresőnincs
Kijelző3,0" ( 230.000 pixel)
Zoom visszajátszásnálmax. 10x
Csatlakozás a számítógéphezHi-speed USB 2.0
Akkumulátor2 db elem/akkumulátor (AA)
Töltő/Adapternem
Tömeg291g (akkuval és kártyával)
Méretek111 × 73 × 44 mm
MegjegyzésOptikai stabilizátor, arcfelismerő AF, AF segédfény, automata témamód választás, magyar menü
Bejelentés dátuma2012. augusztus 21.
  • (05. 23.)LG G5 okostelefon teszt
    Bőrruha helyett fémpáncélban támad a dél-koreai gyártó idei csúcsmobilja, mely elsősorban különleges dupla főkamerája révén tűnik ki a 2016-os zászlóshajó készülékek közül.

„Az a jó kép, amiben el lehet merülni” - interjú Frankl Aliona fotográfussal

Főként Budapest rejtett értékeit fényképezi Frankl Aliona, Pro Cultura Urbis-díjas fotográfus. Téglák, szobrok, emberek, akiket észre sem veszünk, pedig nap mint nap elmegyünk mellettük az utcán – róluk, és az általuk képviselt értékek megőrzéséről beszélgettünk.

„Megyek, és csinálom” - interjú Gehring János fotóssal

Találd meg a saját stílusod, és adj mások véleményére – vallja Gehring János, akivel az alkalmazott és a stockfotó közötti különbségről, árnyoldalakról és a tökéletes képről beszélgettünk.

Fotóelmélet: Elektronikus keresők (EVF)

Néhány éve teljesen elképzelhetetlen volt egy professzionális, vagy akárcsak egy haladó amatőr fényképezőgép optikai TTL kereső nélkül. Ma azonban már - köszönhetően a technológia gyors fejlődésének - nem számít szentségtörésnek, ha egy gépre elektronikus kereső kerül. Nézzük meg, miben különböznek az elektronikus keresők alapvető típusai.

Fotóelmélet: Zárak

Sorozatunk korábbi részeiben láthattuk, hogy az érzékelőre jutó fény mennyiségét az objektívben lévő blende szabályozza. Ez azonban csak az egyik fele a fénymennyiség szabályozásának, hiszen az érzékelő megvilágításának ideje legalább ennyire fontos. Ebben a részben a megvilágítási idő szabályozásának az eszközét, a zárat mutatjuk be.

Fotóelmélet: Optika 4

A mélységélesség megértése - miközben az egyik legfontosabb eszköze bizonyos típusú felvételeknek - annak ellenére nem könnyű, hogy a fotós társalgások mindennapi témája. Pedig nem annyira bonyolult mint amilyennek látszik. Érdemes egyszer rászánni az időt, hogy végiggondoljuk az összefüggéseket, mert egy kis gyakorlással könnyedén a magunk hasznára fordíthatjuk őket. Fotóelméleti sorozatunkban a mélységélesség mellett több, a témához kapcsolódó tévhitről is lerántjuk a leplet.