Átvonultunk a 3.2 pavilonba, ahol mindössze két gigász terjeszkedett, hatalmas területen. Egyikük persze a Canon volt, mely cég mindig hatalmas, szellős területen állít ki. A Photokina ellenére azonban csak a fele stand szólt a fotózásról, bár azért elég sok a képekről, még ha nem is fotó értelemben. “We speak image”, állt jól látható helyen a szlogen és képekből aztán kaptunk rendesen. Az egyik asztalon könyvkötőgépek, nem messze tőlük fotónyomtató hegyek, köztük a nemrég bejelentett MG-sorozat összes modellje. A kiállítótér végén számológépek, képet még egyik sem csinál, így gyorsan odébb vonultunk. Kissé arrébb a Xeed projektorokat demózta a kiállító. A szélen 2 db WUX10 Mk II. kivetítő tolt 3D-s képet a fali vászonra, mely a kitett passzív 3D szemüvegekkel egész meggyőzőnek tűnt, bár elég tetemes crosstalk jelenséggel is szembesülnünk kellett. Átellenben a videókamerák kaptak helyett a legkisebb Legria modellektől a profibb kivitelűekig, mint például az XF30s, vagy az XHG1s. Na, és a fotós térfél. Természetesen a DSLR-pultjával kezdtünk, melyhez most is csak egy kis türelem árán lehetett hozzáférni, hacsak nem a kissé éltes EOS-1000D érdekel. De nem. A legutóbbi bejelentés az EOS-60D volt a sztár, és ahogy a Nikonnál a Canonnál sem várunk már új modellt a Photokina alatt. Persze helyet kapott itt a kisebb EOS-550D, valamint a 7D, és az 5D Mk II-től kezdve az összes full frame modell. Jobban megnézve a DSLR és kompakt pult is nagyon hasonló elrendezésű volt mint két éve, de az objektívek kiállítóterülete tényleg ismerősként üdvözölt. A magas, íves rámpára felkapaszkodva lényegében a teljes Canon nagytele kínálat végigsimogatható volt, vagy földhözragadtabbaknak kipróbálható. A teljes objektív kínálat hosszú vitrinek mögött várta a kíváncsi tekinteteket. A kompakt főszereplők a szintén nemrég bejelentett PowerShot G12 és SX30 IS voltak. Mindből jó pár kipróbálható példánnyal készült a Canon, de vitrinek mögött a “robbantott” verziókat is kiállították. A G12 amúgy teljesen az elődjére emlékeztet, kivéve az elején lévő vezérlőtárcsát, ami azért kellett.. A stand sarkában lévő kis színpadon a két csúcskompakt bemutatója zajlott, bár nem képül beszéltek, itt inkább a szavak kerültek előtérbe. A Photokina tudósítás nem jöhetett volna létre az Artwork Photo, a Fujifilm Magyarország és a McGoat webáruház támogatása nélkül.
NÉPSZERŰ CIKKEK
Fényírás utómunkával
Hogyan készítsünk ilyet: ilyenből: A toll eszköz lesz a segítségünkre. A vonalak egy új rétegre kerülnek, majd a réteg tulajdonságai között...
Így működnek a CMOS képérzékelő szenzorok (videó)
IMSAI Guy vidójában magyarázza el, miért kell három tranzisztor egyetlen fotodióda mellé és egyáltalán, hogyan is működik a CMOS szenzor.
A slow-motion csúcsa?
Az OK Go legújabb, The One Moment című videóklipjének forgatása mindössze 4,2 mp-ig tartott, de igen komoly tervezést igényelt. A slow motion technikával, 6000...
Mindent a Lightroom CC átmenetes szűrőiről
Ha szeretnéd tudni a Lightroom átmenetes szűrőjében rejlő lehetőségeket, feltétlenül nézd meg ezt a videót!
Szelektív fehéregyensúly módosítás
Ha kevert színhőmérsékletű megvilágításod volt, vagy csupán csak a kép egy részének színét (kontrasztját, világosságát, stb.) szeretnéd módosítani, itt egy jó módszer, hogyan teheted...
TOVÁBBI
- All
- alapfokon
- állványok
- blogszemle
- digitális sötétkamra
- előkészületben
- Featured
- fényképezőgépek
- fotóelmélet
- fotónyomtatók
- fotótörténelem
- fotózz!hu
- friss áru
- interjúk
- képgyűjtemény
- kiállítások
- kiegészítők
- könyvek
- mobilfotózás
- objektívek
- okostelefonok
- pályázatok
- photokina 2006
- pletyka
- projektorok
- szkennerek
- szoftverek
- táskák
- technológiák
- témák fotózása
- Tesztfotók
- tippek>haladóknak
- tippek>kezdőknek
- tudósítások
- videó
- világítástechnika
- ultrakompakt
- kompakt
- ultrazoom
- prémium kompakt
- vízálló - strapabíró
- kompakt jellegű MILC
- SLR jellegű MILC
- belépő szintű tükörreflexes
- profi MILC
- középkategóriás tükörreflexes
- profi tükörreflexes
Bővebben