Még tegnap délután álltam meg egy bemutató erejéig a Casio TR100 fényképezőgépének igen látványos bemutatója előtt. Közvetlen a bejárat mellett az Exilim EX-TR100 bemutatója volt látható, ami leginkább abban tért el a többi színpadi produkciótól, hogy a kihajtható keretes bulikamerát jelentősen felnagyítva, időnként kiforduló kerettel építették meg. A bemutatót beharangozó szöveget ugyan elmondták angolul is, de a bemutató végig japánul zajlott, így semmit sem értettem azokból az előnyökből, amelyek a TR100-at jellemzik. Nagyjából a modellek által bemutatott különböző állásokból lehet sejteni, hogy a keret a kényelmesebb fogást, illetve a szabadabb letámasztást segítik (pl. önportré készítésekor). A stand közepén a művészi HDR funkciót demonstrálták akár nyomtatásban is. A relatíve nagy stand másik oldalán egy modell pózolt a többi Casiot, köztük a szintén idei bejelentésű, ultragyors sorozatfelvételre képes Exilim EX-ZR100-at kipróbálni vágyó látogatók előtt. A helyszínről készült tudósítás támogatója a Sony Central and Southeast Europe Kft., a beszámolók illusztrációit pedig egy 16-108mm-es objektívvel és egy F58AM vakuval felvértezett Sony α55-ös vázzal készítem.
NÉPSZERŰ CIKKEK
Új fotósként ezekre figyelj vásárláskor!
Bizonyos eszközök létjogosultságáról, hasznáról, hatékonyságáról megoszlanak a vélemények, mi megpróbáltuk tényszerűen összefoglalni, mire kell új fotósként figyelni, ha kiegészítőket vásárolunk.
Hova rohanunk? Lassíts!
Pár órája olvastam a Youngrens (Erin és Jeff Youngren) blogjában egy esküvői fotózásról szóló cikket, ami komolyan mély nyomokat és szomorúságot hagyott bennem. Gyűröm,...
Így készíts otthon olcsó tárgyfotós studiót
Szeretnél igényes tárgyfotókat készíteni, de nincsenek méretes szoftboxszal ellátott stúdióvakuid vagy tárgysátrad? Itt a megoldás! Jon Legge 5 perces rövidfilmjében lépésről lépésre...
A slow-motion csúcsa?
Az OK Go legújabb, The One Moment című videóklipjének forgatása mindössze 4,2 mp-ig tartott, de igen komoly tervezést igényelt. A slow motion technikával, 6000...
Mennyivel erősebb egy stúdióvaku, mint egy rendszervaku és egy LED állandó fényforrás?
A világítástechnikában teljesen eltérő módon adják meg a stúdió vakuk, a rendszervakuk és az állandó fényű lámpák maximális fényteljesítményét. De mégis, melyik mennyire erős?
TOVÁBBI
- All
- mobilfotózás
- tippek>haladóknak
- szoftverek
- könyvek
- állványok
- táskák
- fotótörténelem
- interjúk
- fotóelmélet
- alapfokon
- témák fotózása
- okostelefonok
- technológiák
- projektorok
- photokina 2006
- Tesztfotók
- digitális sötétkamra
- friss áru
- videó
- fotónyomtatók
- pályázatok
- kiegészítők
- fényképezőgépek
- objektívek
- kiállítások
- Featured
- tippek>kezdőknek
- világítástechnika
- fotózz!hu
- képgyűjtemény
- blogszemle
- pletyka
- tudósítások
- előkészületben
- szkennerek
- ultrakompakt
- kompakt
- ultrazoom
- prémium kompakt
- vízálló - strapabíró
- kompakt jellegű MILC
- SLR jellegű MILC
- profi MILC
- belépő szintű tükörreflexes
- középkategóriás tükörreflexes
- profi tükörreflexes
Bővebben