Hamarosan elkészül, s megjelenik részletes tesztünk a Canon EOS-5D Mark III-ról. Addig is, a tesztfotókon már nyugodtan lehet csámcsogni. Tegnap szállítottuk vissza a május eleji hétvégén nálunk vendégeskedett Canon fullframe masinát, mellyel az összes tesztfotó már megtekinthető. A képek készítéséhez Tamron SP AF28-75mm f/2.8 XR Di LD, Canon EF 50mm f/1.8 II és Canon EF 100mm f/2.8 Macro USM objektíveket használtunk. A Tamron objektívet ezúton is köszönjük Nagy Tamásnak (Panant), hogy rendelkezésünkre bocsátotta a teszt idejére. A JPEG képek a gép alapbeállításával, de kikapcsolt megvilágítás optimalizációval készültek. A RAW fotókat Adobe Lightroom v4.1RC2-vel konvertáltuk, normál értékek mellett, de közepes kontraszttal. A RAW feldolgozás során sem az expozíciót nem változtattuk, sem a sötét részeket nem világosítottuk, de még a fehéregyensúlyt sem módosítottuk. A tesztfotók az Canon EOS-5D Mark III adatlapjáról, vagy közvetlenül innen tekinthetők meg: Canon EOS-5D Mark III tesztfotók A fájlnevekben feltüntettük a használt érzékenységet, a gyújtótávolságot és a rekeszértéket is. Tipp: a megjelenő új oldalon mutasson rá egy indexképre, s tekintse meg a böngésző státuszsorát, ahol a fájlnévből kiderülnek az érzékenység, rekeszérték és gyújtótávolság adatai. A kép megnyitását új ablakban vagy új fülön érdemes végezni (shift+kattintás, control+kattintás, Macintoshnál középső egérgomb). A cikkben és a tesztfotók között szereplő összes képet szerzői jogok védik. Előzetes, írásos engedély nélküli felhasználásuk tilos!
NÉPSZERŰ CIKKEK
Alapfokon: Érzékelők II.
A digitális fényképezőgépekkel ismerkedőknek szóló cikksorozatunk második része a képérzékelők méretével és arányaival foglalkozik.
A fotósok 10 legrosszabb rémálma
Minden szakmának megvannak a gyönyörűséges és az árnyoldalai is. Amikor a kőműves otthon hagyja a fandliját, az nagyjából olyan, mint amikor a fotós nem...
Igen részletesen a frekvencia elkülönítés technikáról
Sok profi retusőr dolgozik a Frequency Separation technikával az arcbőr retusálásánál. Nézzük, hogyan is működik.
Ezért jobb a parfokális objektív videózáshoz
Objektívet sokféleképpen lehet tervezni és készíteni. Nyilvánvalóan olyan megoldás nincs, ami mindenre tökéletes, így a képélességre, homogenitásra, színhibák minimalizálására, torzításra, tömegre, méretre, par- vagy...
Az objektív objektív teszt
Ha azt kérdezik tőlünk, hogy miképp lehet készíteni teljesen elfogulatlan, valóban objektív objektív tesztet, akkor erre mindig azt kell válaszolnunk, hogy elképesztően sok munkával,...
TOVÁBBI
- All
- alapfokon
- állványok
- blogszemle
- digitális sötétkamra
- előkészületben
- Featured
- fényképezőgépek
- fotóelmélet
- fotónyomtatók
- fotótörténelem
- fotózz!hu
- friss áru
- interjúk
- képgyűjtemény
- kiállítások
- kiegészítők
- könyvek
- mobilfotózás
- objektívek
- okostelefonok
- pályázatok
- photokina 2006
- pletyka
- projektorok
- szkennerek
- szoftverek
- táskák
- technológiák
- témák fotózása
- Tesztfotók
- tippek>haladóknak
- tippek>kezdőknek
- tudósítások
- videó
- világítástechnika
- ultrakompakt
- kompakt
- ultrazoom
- prémium kompakt
- vízálló - strapabíró
- kompakt jellegű MILC
- SLR jellegű MILC
- belépő szintű tükörreflexes
- profi MILC
- középkategóriás tükörreflexes
- profi tükörreflexes
Bővebben