Címlap Címkék Tamron

Címke: Tamron

Tamron 90mm f/2,8 Di Macro 1:1 VC USD G2 – teszt

A Tamron már 1979 óta gyárt 90 mm-es gyújtótávolsággal makró objektíveket, ezek közül egyik legsikeresebb darabja a 2012-ben megjelent, full-frame szenzoros DSLR-ekkel is használható,...

Tamron 18-400mm f/3,5-6,3 Di II VC HLD – teszt

Amikor egy hobbi vagy amatőr fotós az ultrazoom kompakt gépéről a jobb minőség reményében DSLR fényképezőgépre vált, mindig rossz érzés lehet számára, amikor a...

Ezek is voltak a Photokinán (Zenit M Digital, Profoto B10)

Sok-sok helyen jártunk még, többek között a Zenit M Digitalt és a Profoto B10-et is megnéztük.

Jön: Tamron 15-30mm F/2.8 Di VC USD G2

Új lencsebevonatot, hátsó szűrőtartót és TAP-in konzol kompatibilitást hoz az új változat.

Tamron 100-400mm f/4,5-6,3 Di VC USD – teszt

A Tamron mindig is szerette a telezoomokat, a hobbifotósoknak szánt 70-300 mm-es és 75-300 mm-es modellekből például három is megjelent tőlük, emellett a nagyobb...

Tamron 70-210mm f/4 Di VC USD – teszt

A Tamron jóideje kínál 70-200mm-es tartományban kiváló, f/2,8 fényerejű telezoomot, azonban nem mindenkinek van szüksége ekkora fényerőre, na és persze nem mindenkinek van annyi...

Tamron TAP-in objektív dokkoló

A két nagy (3rd party) objektív gyártó, a Sigma és a Tamron is kínál az objektívjeik finomhangolására szolgáló dokkolót. A Sigma saját változatáról már...

Nikkor 70-300mm f/4,5-5,6G AF-S VR vs. Tamron 70-300mm f/4-5,6 Di VC USD

Egyre olcsóbbak a fullframe szenzoros gépek, így amatőr berkekben is sűrűbben bukkannak fel ilyen masinák. A kisebb pénzből gazdálkodó amatőrök ha telezoomban gondolkoznak, két fő választási lehetőségük van, a 70-200-as f/4-es komolyabb darab, vagy a kedvezőbb árú, de 300 mm-ig is engedő 70-300-as. Összeeresztettük a Nikon és a Tamron két amatőr telezoomját, hogy kiderüljön, van-e jelentős különbség a két objektív között.

Tamron SP AF14-150mm F3,5-5,8 Di III

Itt van a kezünkben a Tamron első, Mikro 4/3-os rendszerhez tervezett utazózoom optikája, és nem félünk használni, pontosabban letesztelni. A néhány hete megjelent objektív, ha nem is egyedülálló, de közel 11x-es zoomjával ritkaság a MILC gépek kiegészítői között. Hogy minőségileg mit tud, az mindjárt kiderül.

Tamron 16-300mm f/3,5-6,3 Di-II VC PZD Macro

A Tamron objektívjei közül az utóbbi években a 18-250mm-es és a 18-270mm-es APS-C-s optikák voltak talán a legnépszerűbbek, nem is ok nélkül: nagy zoomtartomány mellett nyújtottak elég jó képminőséget. Erre licitált most rá a japán objektív gyártó azzal, hogy mindkét irányban megnövelte néhány mm-rel a gyújtótávolság tartományt. Megnéztük, hogy ez a változtatás milyen hatással van a képminőségre.

NÉPSZERŰ CIKKEK

Így állítsd be a fehér és fekete szintet

A fényképezőgéped soha nem azt a képet fogja adni, amit szeretnél tőle kapni. De ez nem jelenti azt, hogy nem tudsz neked tetszőt alkotni....

Így készült: Erik Johansson – Falling Asleep

Kreatív ötlet, tervezés, precíz megvilágítás, kitartás és rengeteg utómunka. Röviden ennyi, hosszabban pedig a videóban.

Minden, amit a LUT-ról és LOG-ról kezdőként tudnod kell

Profi videográfusok számára a LUT és a LOG olyan, mint séf számára a wok és a fakanál. Nélkülük nem sokra mennének. De mik ezek a...

3 tipp kezdő esküvőfotósoknak

Jasmine Star profi esküvőfotós három tippet oszt meg, amely segíthet a kezdő fotósoknak jobb és romantikusabb képek készítésében. Az esküvőipar - ha...

Portré fotózás erős fényben: HSS vagy vND szűrő?

Kis mélységélességű kültéri portrék készítésekor előforduló probléma az előtér és a háttér jelentősen eltérő világossága. Ezen derítőlapokkal és vakukkal segíthetünk, de ha az elérendő kis mélységélesség miatt a blendét nem tudjuk a bejövő fény szabályozására használni, akkor hamar akadályokba ütközünk. Az előtér és a háttér megvilágításának összehangolására ezúttal két lehetőséget vizsgálunk meg.