A Tokina elég szerény kiállítóterülettel képviseltette magát a mostani Photokinán, és ezt is megosztotta az anyacég többi márkája között. Így kerülhettek egymás melletti vitrinekbe a Hoya szűrők legjobbjai, a videókamerákra és fényképezőgépekre szánt Kenko konverterek, valamint a Tokina új büszkeségei.
A dologban nincs semmi meglepő, hiszen a Hoya szűrők és a Kenko előtétek is ugyanannál a tokiói cégnél készülnek, mint az idehaza is jól ismert objektívek. Sajnos a Tokinára nagyon kevés időnk maradt, ott tartózkodásunk utolsó délutánján, így csak egy gyors villámlátogatást tettünk a standon, amely minden hívságtól mentesen, csak a termékekre koncentrált. Nem voltak tarka ruhákba öltözött lányok, vagy játékos bemutatók, csak egy próbapult és néhány vitrin.
A gyártó kiváló összeszerelési minőségű, fémházas objektívjeit egy kis pultnál lehetett kipróbálni, ez azonban a részünkről elmaradt. Legfrissebb újdonságuk a sikeres AT-X 12-24mm F4 Pro DX nagylátószögű zoom kettes verziója volt, amely beépített AF-motorral rendelkezik, így a Nikon belépő kategóriás DSLR vázain is használható az automata élességállítás. A Tokina Premium szériájának másik újdonsága az AT-X 16,5-135mm F3,5-5,6 DX zoom volt, mely az előbbi objektívhez hasonlóan szintén csak APS-C érzékelős fényképezőgépeken használható. A kiállító vitrinben helyet kapott, a nem túl régen megjelent AT-X 11-16mm F2,8 Pro DX ultra nagy látószögű zoom és az AT-X 10-17mm F3,5-4,5 DX rektlineáris halszemobjektív is.
A Hoya vitrinben elsősorban a friss HD Filter sorozat UV és cirkuláris polárszűrőit tekinthettük meg, melyek 99,3%-os fényáteresztésűek, és 52-82 mm közötti menetátmérővel kaphatók.