A Fujifilm mindig szép és elegáns kiállítóhellyel jelenik, meg, és most sem szakított ezzel a hagyománnyal. Zöld-feketében tolták idén is, látványos nyomatokkal, 4K felbontású képernyőkkel, és persze új és régi termékeivel. A Fujifilm épp tegnap jelentett be egy gyönyörű kompaktot, a FinePix XF1-et. Úgy tűnik ez a retró dizájn jól áll a cégnek, újabban az összes csúcsgépük ilyen külsővel érkezik. Az ergonómiájukon el lehetne vitatkozni, de minőséget és csinosságot tekintve tényleg nagyon szépre sikerültek ezek a darabok. Érdekes és praktikus az optika elején lévő apró gyűrű, melyet kihúzva kapcsolhatjuk be a gépet. A japán cég standján több színben is körbetapogathatók voltak ezek a 2/3″-os 12 megapixeles EXR CMOS-szal, kényelmes kezelést lehetővé tevő zoom gyűrűvel, RAW támogatással, fullHD videóval, 25-100mm-es (ekv.) gyújtótávolságú, F1,8 kezdőfényerővel bíró objektívvel szerelt masinák. Meggyőző volt a korábbi modelleknél gyorsabb AF rendszerük is. Azért nem feledkeztünk meg a nemrég bejelentett X-E1-ről sem, ami a Fujifilm egyszerűbb kivitelű MILC gépe az év elején megjelent X-Pro1 mellett. Ha nem is a kiállítás sztárja volt, de megtekinthettük a standon a szép retró (nahát!) vázba pakolt cserélhető objektíves rendszerkompaktot, mely 16 megapixeles EXR CMOS-t, és csúcsmodelltől eltérően egy több mini 2 millió képpontos OLED keresőt kapott. Úgy tűnik a Fujifilm szakít a hibrid keresővel, legalábbis az olcsóbb MILC-ekben hanyagolja. A két géppel átélt élményeink kivonata megtekinthető az alábbi képeken és videókon. Újdonságként jelent meg a kiállításon az X-rendszerhez kiadott két új optika is. Egyik egy 18-55-mm-es, jó fényerejű, optikai stabilizátoros, a másik pedig egy nagylátószögű, 14mm-es fix, 2,8-as fényerővel. A poszt összes fotója Nikon D600-zal, míg a videók Nikon 1 V1 fényképezőgéppel készültek.
NÉPSZERŰ CIKKEK
Így javíthatod egyszerűen az erős torzítású, akár halszemmel készült fotókat
Jimmy McIntyre ismét egy hasznos Photoshop szolgáltatást mutat be nekünk, amely nem is olyan régen került bele a szoftverbe. Ha torzítás csökkentést...
Fujifilm GFX 100 vs. Sony Alpha 7R IV vs. Olympus E-M1 Mark III
Utolérik-e pixel-eltolásos többszörös expozícióval a 100 Mpixeles Fujifilm GFX 100-at a Sony és Olympus MILC-ei?
Portréfotózás szórt fényben: természetes fények, vagy vaku?
Az Adorama TV-n nemrégiben megjelent videóban Gavin Hoey mutatja meg a nézőknek, miért jó a szórt fény (felhős idő), illetve miért nem, valamint azt,...
Hosszú expozíció imitálása Photoshopban 2 perc alatt
Vannak helyzetek, amikor vagy nincs rá módunk, hogy akármilyen záridőt használjunk (pl. egy csónakból fotózunk), vagy utólag jövünk rá, hogy mennyivel jobb lenne a...
Az expozíciós háromszög
Viktor Elizarov kanadai fotós készítette el az alábbi expozíciós háromszöget, amely segít megérteni a rekesz, a zársebesség és az érzékenység hatásait.
A képen feltüntette azt...
TOVÁBBI
- All
- mobilfotózás
- tippek>haladóknak
- szoftverek
- könyvek
- állványok
- táskák
- fotótörténelem
- interjúk
- fotóelmélet
- alapfokon
- témák fotózása
- okostelefonok
- technológiák
- projektorok
- photokina 2006
- Tesztfotók
- digitális sötétkamra
- friss áru
- videó
- fotónyomtatók
- pályázatok
- kiegészítők
- fényképezőgépek
- objektívek
- kiállítások
- Featured
- tippek>kezdőknek
- világítástechnika
- fotózz!hu
- képgyűjtemény
- blogszemle
- pletyka
- tudósítások
- előkészületben
- szkennerek
- ultrakompakt
- kompakt
- ultrazoom
- prémium kompakt
- vízálló - strapabíró
- kompakt jellegű MILC
- SLR jellegű MILC
- profi MILC
- belépő szintű tükörreflexes
- középkategóriás tükörreflexes
- profi tükörreflexes
Bővebben